För snabbast hjälp, vänligen utforska våra frågor och svar. Om du inte hittar det du letar efter är du välkommen att ringa oss på 035-10 18 17 eller kontakta oss via kontaktformuläret.
Du som betalar ditt träningskort via autogiro kan få ett intyg på genomförda dragningar för att lämna till din arbetsgivare och få ut ditt friskvårdsbidrag. Vi kan endast intyga genomförda betalningar, ej kommande betalningar.
Beviset skickas direkt till din e-post.
Du kan säga upp ditt abonnemang när bindningstiden har gått ut.
Abonnemanget sägs upp via Mina sidor på webben eller i Mitt Friskis-appen.
På webben: Logga in på Mina sidor och gå till Mina abonnemang. Klicka på de tre prickarna till höger om abonnemanget och välj säg upp.
I Mitt Friskis-appen: Logga in och klicka på Profil. Välj Mina abonnemang. Klicka på de tre prickarna till höger om abonnemanget och välj säg upp.
En bekräftelse skickas till din e-postadress (som du kan se/ändra under Mina sidor - Profil). Behåll bekräftelsen tills ditt kort är avslutat.
Om du vill ha en slutfaktura görs uppsägningen via formuläret. Välj "Slutfaktura vid uppsägning av autogiro-abonnemang". Notera att du behöver välja den anläggning du är knuten till, om den ej finns att välja så får du leta upp din anläggning här.
Som medlem har du följande möjligheter att ge feedback och dela dina åsikter om vårt gruppträningsschema:
Medlemsenkät: Varje år, under våren skickar vi ut en medlemsenkät där du kan ge din feedback och dela dina önskemål om gruppträningsschemat. Det är ett utmärkt tillfälle att låta oss veta vad du tycker.
Kontaktformuläret: Du kan också använda vårt kontaktformulär för att dela med dig av dina tankar och förslag när som helst under året. Viktigt att notera är att eventuella ändringar i schemat inte kommer att ske under pågående period, utan dina åsikter kommer att tas i beaktning inför nästa schemaperiod.
Vi uppskattar din feedback och strävar efter att göra vårt schema så bra som möjligt för alla våra medlemmar. Tack för att du hjälper oss att förbättra vår träningsupplevelse!
Vårt mål med gruppträningsschemat är att göra det tilltalande för både våra nuvarande medlemmar och potentiella nya medlemmar. Vi strävar efter att skapa ett schema som passar så många som möjligt. För att utforma schemat använder vi flera källor som inkluderar medlemsenkät om träningsutbudet, en inventering bland våra ledare och tränare tidigare under året, samt Friskis&Svettis Riks utbudskarta.
Det är viktigt att notera att utbudskartan är dynamisk och revideras årligen. En del av våra träningsformer är också märkta som “Limited Edition”, vilket innebär att de är tillfälliga och att vissa träningsformer kan fasas ut och försvinna. Det är viktigt att förstå att som enskild förening har vi begränsad påverkan över dessa förändringar.
Ventilationen i salarna är anpassade efter rummets volym och är avsedd att fungera med stängda dörrar. Vänligen se till att dörrarna hålls stängda för att ventilationen ska fungera optimalt.
Ja :)
All information om hur det går till hittar du här
Du bokar av dig via Mitt Friskis eller Webbokningen.
Alla som vistas i föreningens lokaler och deltar i träning anordnad av Friskis&Svettis Halmstad är försäkrade genom Folksam.
Försäkringen gäller vid olycksfallsskada som drabbar dig när du deltar i all slags träningsverksamhet som anordnas av Friskis Halmstad. Försäkringen gäller även för resa direkt till och från träningsverksamheten.
Försäkringen gäller inte vid skada som uppkommer på grund av överansträngning. Hjälpmedel avsedda för idrottsutövning ersätts inte heller.
I försäkringsvillkoren får du veta mer om vad försäkringen gäller för, begränsningar samt ersättningsnivåer.
Försäkringen gäller även dig som inte är medlem i föreningen, exempelvis om du tränar med engångsbiljett.
Du (eller målsman om du är under 18 år) anmäler skadan här.
Om du märker att något är fel i våra lokaler får du gärna hjälpa oss genom att skicka in en felanmälan.